vineri, 2 iulie 2010

Unde se duc amintirile frumoase?



...Ce drum, ce vreme, ce culori, cata pace. Si noi doi ca la inceputul lumii. Am facut drumul fara sa ne atingem, fara exclamatii de entuziasm, ca-n fata unei minuni de nepatruns.
De ce sa nu ne trecem in revista gandurile si amintirile frumoase, cand le avem?
De cate ori n-am sa mai merg in minte spre Varna? De cate ori n-au sa-mi alunece gandurile-n marea linistita? De cate ori n-am sa te strig "Doru, Doru!" ...iar tu habar n-aveai ce fericita eram.
Si totul era nou; hotelul, plaja, faleza ...erai nou pentru mine si tu.
Iar ziua de Paste atat de frumoasa si calda, am ciocnit traditionalele oua si ne-am manjit din cauza vopselei proaste, am stat ore in sir amandoi pe un sezlong si ne-am povestit toata viata, am oftat si am ras.
Apoi cand am plecat urmatoarea zi, ne-am facut bagajele atat de lent, am fost ultimii la check-out, nu ne-am mai fi despartit de patul moale, mare si alb, ai condus tinandu-ma de mana regretand ca escapada s-a terminat atat de repede, temator ca poate urmatoarea zi n-am sa iti mai raspund la telefon (cum am facut atata timp), fericit ca sunt fericita alaturi de tine...dupa 5 ani.

Niciun comentariu: