duminică, 22 august 2010

De partea cealalta a ochiului


De partea cealalta a ochiului esti tu ce umbli in voie libera prin mine
Timpul s-a oprit atunci cand ai intrat
Sperante, vise, ganduri...
A inghetat incet in asteptare
Paralizata de frica ancentstrala dintre cel ce-i vanator si cel care e vanat

Privirea mea nu mai gaseste nimic demn de vazut
Doar pe tine te vede
Tu singura esti o lume
Si se pot spune atatea fara a vorbi...
De partea cealalta a ochiului esti tu
Miscandu-te fara teama
Disecand si luminand fiecare ungher
Nelasandu-mi nimic
Luandu-ma cu tine.
In intuneric o intrebare:
"Ce se va intampla cu locul viran unde candva a fost sufletul meu?"

De partea cealalta a ochiului ai fost tu
Acum vad lumea prin filtrele tale
Colectia mea de mine, e a ta
Atat de multul meu e in tine
Am aflat pe calea cea mai grea ca e de ajuns un sunet si muzica e gata
Zilele vor veni si vor trece
Pe locul viran va creste iarba,
Iar eu te voi iubi pana o sa ma dai afara...

Niciun comentariu: